10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1...ME

 
 
10 saker jag tycker om:

Att resa och uppleva saker

Shoppa kläder

Träna

Äta god mat

Vara med min fina familj

Träffa mina underbara vänner

Sommaren då det är varmt 

Fina saker 

Bli inspirerad 

Vara kreativ

9 saker jag tycker mindre om:

Kallt väder (förutom på skidsemester)

Saker som går i sönder

Komplicerade människor 

Negativa människor 

Saker som försivnner 

Döden 

Sjukdomar 

Bläckfisk och skaldjur

Smärta

 
8 platser jag tycker om att vara på 
I soffan/sängen
I köket 
I Usa
En båt på havet 
På skidsemester 
 På Bleket, Marstrand eller Gotland 
 I solen 
 Starbucks 
7 saker jag vill göra i framtiden:
Bo i Usa
Öppna en affär
Jobba med min bästa kompis
 Få en stor familj
Resa till Bora Bora, Hawaii, Bahamas, Maldiverna
Leva framgångsrikt
Vara delaktig i olika välgörenheter 
 
 
6 bloggar jag läser: 
Kenza 
Blondinbellas 
 Posh24 
 Fashionistagirl 
 Chloe Schutermans
Zara Larssons - Zarish
5 saker jag är rädd för:
Skräckfilmer
Att förlora någon
Sjukdomar 
Att jag orsakat något hemskt 
Döden
 

4 ord som beskriver mig:

Omtänksam

Rolig

Idérik

Snäll

3 saker jag ser fram emot:

Gymnasiet 

Min nästa resa till Usa

När min bästa kompis kommer hem!!!

2 bra filmer

Dear John

Iron Man och Avengers 

1 bra låt 

Long time akustisk version - John de sohn 

 
 

 

 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0