God dag!

Hejsan svejsan alla bloggläsare! 
 
Idag sov jag länge och sedan gick jag ut på morgon promenaden med hunden. Åt en lååång och goood frukost idag framför det senaste avsnittet av Keeping up with the Kardashians. Åhhh så mysig morgon jag haft! 
 
Det är varmt idag så jag och mina syskon har badat i vår pool. Vi satte upp vårt vollyboll nät i poolen och spelade ett bra tag. Det var skit kul och jag måste säga att jag var nog bäst på det hehe ;) 
 
Kvällens planer är inte bestämda än så det återstår att se vad la familia känner för! 
Hörs senare, puss!
 
 
Gjorde en god smothie idag! Senare kommer det upp fler bilder, men här är en sneak peak på en av ingredienserna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0