Smothie ala deluxe...

Som jag skrev innan så gjorde jag ju en smothie som var super god. När det är så varmt ute slarvar man lätt med maten eftersom man inte blir lika hungrig. Men men blir törstig! Då är det super bra att dricka en smothie för då får du i dig lite mer än bara vätska. Smothie är också så lätt att göra och det blir nästan alltid gott också! 
 
I min smothie hade jag färska blåbär, frysta hallon, banan, lite naturell youghurt och apelsinjuice. Det blev väldigt gott! Men du kan ju egentligen ha i vad som helst i en smothie, det är bara att mixa vad som helst i mixern så har du fått en smothie eller milkshake! Men i alla fall så är det mitt tips till er, om ni inte känner er hungriga på mat pga av värmen, gör då en smothie! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0