Det går bra nu

Jag har först nu lärt mig att göra inbakade flätor! Har inte haft en aning om hur man har gjort inbakadeflätor i flera år och aldrig riktigt brytt mig tillräckligt för att lära mig heller. Därav har mina kompisar alltid gjort flätor på mig (vilket är ofta).
Men för någon vecka sedan tittade jag på film och provade göra en på mig själv, då gick det väl sådär, men det började bra om jag säger så. Sedan gick det någon dag och då ville jag prova på min lilla syster och det gick faktiskt helt okej. Den blev lite sne (som ni kan se på första bilden) men annars helt okej. Sedan idag på min Tysk-lektion började jag göra en på mig själv och resultatet ser ni på den sista bilden! Sper glad har lärt mig något nytt utan hjälp! 
 
 
 
Är faktisk superstolt över mig själv! Låter som värsta egot som om jag förändrat världen, men jag är i alla fall väldigt nöjd! . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0