Los Americos!

Hej alla!
 
Den 19:de december åker jag och min familj till min farmor i Florida! Vi ska fira jul och nyår där. Förra året var så mysigt så nu passar vi på igen.
Alla högtider i Usa är ju 1000x "maffigare" än Sveriges. På så sätt är det alltid mycket roligare att spendera julen, påsk eller halloween där. Det ända jag kan tycka saknas under själva julafton är snön och resten av min släkt. Men jag gillar bara snö i en vecka här i Sverige, efter det så får jag nog. Så jag känner att jag klarar mig utan snön. Ofc måste det vara massvis med snö när du är på skidsemester... 
Eftersom det är så varmt där farmor bor så sitter vi i uterummet vid granen på kvällen, och det är super mysigt när det är så vamt. Åhhh vad längtar när jag går igenom alla bilder från förra året!!!
 
Bild från förra årets julafton, tog en hel dag att få till denna fina gran. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0