Princess feeling!

Nu när jag ändå pratar om frisyrer och flätor kan jag berätta att jag var på bröllop för två veckor sedan. Det var min moster som gifte sig, och det var helt fantastisk! Hon var så fin och såg ut som en princessa! (Nu kommer mitt ego fram igen) men jag kände mig också lite som en princessa! Jag hade varit hos frisören och fixat till mitt hår och det blev super fint. Min frisör är såååå duktig hon förstod precis hur jag ville ha det.
 
Bor någon i Malmö rekomenderar jag er att klippa er hos TopKnot i Limhamn. Frisörerna där är alla sååå duktiga! Tillbaka till mitt hår - jag ville ha något med en fläta i, en lite romantisk och flickig frisyr med blommor. Jag visade henne lite insperation bilder det blev bara sååå bra! Super nöjd!  
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0